71 år.

ja, mommo fyllde år idag. dock passade inte tröjan jag gav så jag får lämna tillbaka den imorgon eller, byta.
hektisk helg, vilket jag gillar. hektisk morgondag också, vilket lär resultera i utebliven träning igen! jädra kagge. och jädra fika!

och puss på H&M Comme des Garçons som kommer ut i veckan. <3 har spanat in en klänning därifrån som jag skulle vilja lägga tassarna på, vilket kommer bli omöjligt.  allt köps ju upp assnabbt och kommer lika snabbt ut på tradera för världens överpriser. så får väl köpa den om ett halvår då allt lugnat ned sig. ^_^
men ändå, puss på designsamarbeten.
btw. ska min faster bli presenterad för hm:s designer, ngt ngt, på någon utställning i januari. hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0