kniven i benet.

alltså jag måste sluta äta. eller bara äta mindre. eller sluta fika och träna mer mer!
för jag går upp i vikt HELA tiden. och jag börjar bli less, för jag vill inte odla en dubbelhaka. och jag vill kunna använda mina smal-jeans lite längre. och jag vill ha kvar min hyfsade kagge. och jag vill inte bli fet!
Ah jag dör, jag har gått upp typ två kilo (kanske inte låter mycket, men det är värre än det låter!) sedan innan sommaren. vad kan detta beror på?
har kommit fram till följade teorier:

1. muskler. har jag byggt muskler?
2. fika. fikar jag för mycket?
3. jobbet. jobb = fika = upp i vikt.
4. naturliga orsaker (kanske större pattar?)

påstående fyra är helt osannolikt. de har snarare krymt. de går minsann ned i vikt men inte jag. de behöver gå upp upp i vikt.
nä usch, blir helt vimsig av dethär med vikt. jag som var så duktig förr, vad har hänt nu?
JO! jag har blivit äldre och tröttare. man orkar inte tänka på allt hela tiden. (plus att jag nu är väldigt mätt. JA, jag har ätit pappas sockriga flingor, dock med mycket nyttig fil. det kanske jämnar ut sig?)

förresten: vad är en svartklubb?

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad irriterande

du är utmanad kolla min blogg

popflickan.blogg.se

ha`t bra

2008-11-06 @ 12:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0