ledig dag.

ja, det är idag med. och det kommer en till på torsdag vilket jag inte ser särskilt mycket fram emot. jag har någon tendens att få sjukt tråkigt och nästan bli lite deppig på torsdagar. Det påminner mig väldigt mycket om att jag har väldigt lite liv utanför jobbet. JA, jag har typ inget liv alls. De lediga dagarna brukar bestå av: sova till tolv, träna, äta, titta tv, sova.
och så går det - om och om igen. inte konstigt att jag höll på att tappa huvudet.
ah, vaknade kring halv åtta idag. låg kvar till halv nio. sedan steg jag upp. det är ju ingen mening att bara ligga där helt ensam. om man hade en karl hade det varit betydligt mysigare. men neej! nej här är det bara och kliva upp. råkade vända på dygnet igår - sov till fem. FEM! helt sjukt. har aldrig sovit så länge. pappa väckte mig genom att fråga om jag levde. jag muttrade bara. om han inte skulle gjort det så skulle jag nog lätt kunna sova vidare.

och hela ansiktet är i uppror (som gräddet på moset. usch!). har fått femtielva nya finnar (det är ingen camping!) och är torr. helt sjukt. jag känner mig ful och lite tjock. men bara lite. mest ful.
ah, det är skitmusik på the voice så jag ska gå och titta lite vänner innan jag ska ta tag i dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0