0.4

bara bra dag idag. ovanligt bra.
vågade ringa till två arbetsplatser utan problem.
och var på stan med frida, vilket var mycket trevligt. ^_^ hittade en kjola som jag ska gå och omprova imorgon. dyrt för den arbetslöse, men hoff man kan ju inte bara sluta.  ska på stan igen imorgon (tredje dagen på raken) med matilda och söka lite saker. börjar känna mig som de som alltid sitter på samma fik varenda dag, och jag vill inte bli en sådan. det är ju rätt pinsamt. eller mycket pinsamt.

aja, iaf. mycket bra dag idag, det dåliga är att jag vet att det kommer gå rakt nedåt snart igen - men man får leva på det.
var ute och gick med emma också nyss, lika bra som vanligt <333

Kommentarer
Postat av: Frida

Ooo =) Emma uppdaterar sin blogg ;)

2008-10-02 @ 21:48:34
URL: http://busigafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0