0.5 pt. 2

söndagskvällsdepp. borde kanske lista upp saker jag gillar för att få mig själv lite peppad?

saker emma gillar:

lång hår, i form av löshår på mig eller huvudet på en karl.
t9.
the voice liveradio på kvällarna.
slaskvinter.
sommar.
tradera.
conor o'berst
eos.
dvd-boxar, så man kan drömma sig bort i flera timmar.
känslan när man hittar något man verkligen vill ha.
att vara kär.
när vantarna varit så kalla att fingrarna blir så stela att man inte kan låsa upp ytterdörren.
snus - blir alltid lika lycklig. helst tillsammans med emma.
positiva förändringar.
stark thaimat.
tanken att jag någongång får bo ensam.
åka bort.
åka hem.
kaniner - helst gråa som liknar totte.
biblioteket - böcker i massor som väntar på mig.
läsa.
sova.
arbeta.
när ansiktsmasker stelnar i ansiktet.
goda parfymer.
färga håret - ett steg till förändring.
snygga människor som man bara kan titta på.
duktiga fotografer.
duktiga människor helt enkelt.
vänner som inte sviker. (emma <3)

hurra känner mig lite mer pepp.




 

goddamn, boy.

Kommentarer
Postat av: Theresa

Jag hade en gång en liten grå kanin, HON hette Yoda...

2008-10-06 @ 22:19:42
URL: http://flyawaywithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0