hoho pt. 3

jag tycker om att vara hemma, speciellt nu. så skönt, inga krav - ingenting. inget jobbigt. bara hemma.
dock råkade jag skippa träningen = bad bad! får träna extra hårt och länge imorgon istället. för dethär går ju inte.

nej hoff, kom hem från matilda. såg fram emot en kopp te och det dagliga pratet med min kära mor. men nej:
"vi ska på hockey nu! hejdå"
det är inte roligt att inse att man inte är liten ännu. att ingenting egentligen är tryggt längre och att man inte varit med om det värsta ännu trots att man tror det.
huga är ledig imorgon, det känns inte bra. förutom att jag ska träna. men vad gör jag resten av tiden? varför tänker jag alltid på resten?

äsch, ska sluta svamla och läsa mer bloggar och hoppas att jag kan bli någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0