hoho.

har börjat läsa andras bloggar igen, eller ah. blogglistan på blogg.se. blev pepp på att skriva lite själv. deras är rätt intressanta (läs vissa!) och det får mig att tro att jag också kan bli lite intressant. Jag menar, deras är ju bara massa bilder (förutom en som jag blev glad över. det är så jobbigt att scrolla så förbannat!)
Jobb snart, ska gå om typ en halvtimme. håller tummarna för att det ska gå lite bättre idag. är fortfarande inte inne i det helt men jag hoppas att det kommer. får inte vara för seg - då vill de nog inte ha kvar mig. ingen gillar en mesig seg arbetare som aldrig lär sig. Note to self: ta med block. idag är det dags att anteckna sådant jag inte kommer ihåg.

hoppas på att mina grejer från gina kommer idag. deras webshop är livsfarlig. när jag får mitt visa får jag inte gå in där eftersom det betyder att jag kan beställa helt på egen hand = farligt för ekonomin!
tror inte att man får kopiera bilder därifrån så jag tog mig friheten att illustrera lite vackert i paint. (ja, man ska ju ha gått bild...)


Detta skall alltså föreställa den otroligt heta kjolen och spetstoppen. hurra för mina paint-skills. Hurra.
Ah, om mina blogg-cravings fortsätter till senare idag/imorgon får jag nog slänga upp en bild eller två.
ah, skit samma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja den är livsfarlig!

2008-10-22 @ 18:46:29
Postat av: sandra i paris

Sa du har fatt jobb?! Grattis grattis :D

2008-10-23 @ 08:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0