söndag pt.2

har inte gått utanför dörren idag. helt sjukt, den tråkigaste dagen på hela veckan har bara flygit iväg - vilket är skönt för imorgon blir det jobb igen. (hurra ^_^)
har typ fördrivit tiden med att ligga i horisontell ställning tittandes på "vänner" trots att jag sett alla avsnitten förr (och de jag inte sett har emma inte lyckats hitta!) har inte ens orkat sminka mig, och det kändes väldigt skönt att bara... vara. trots att jag vanligt inte gillar det. men det beror väl på den fullspäckade dagen igår.

Tittade den nya serien på svt nyss "Jekyll" och den var helt sjuk! förstod typ bara hälften. den är ingen ny favorit men sevärd, så ska fortsätta följa den och se om den blir mer intressant senare. hoh.

the voice radio nu.
yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0