söndag.

har sovit till tre. (hela denna tidsförändring gör mig jätteförvirrad). dock har jag också vaknat halv sju igår, gjort högskoleprov (vilket gick skit), och sedan jobbat fram till fyra på morgonen.
dock gick det jättebra att jobba, det var så jäävla kul ^_^ extra kul typ. fick sitta i entrén och plocka lite på mommas och på discot. ååh, jag vill jobba fler gånger kväll. hoh. dock blev jag nog väldigt övertrött på slutet då jag hoppas ingen tyckte att jag var skum. hann dessutom inte äta någon middag där, så bara det gjorde nog mig skum och lite hyper (fast jag inte en kände att jag var hungrig. vilket är en helt ny känsla för mig.)

ah, men nu är klockan snart fyra och söndagen är i princip slut. ska räkna min dricks och ta mig lite nikotin.
yo, mama.

btw. läste nyss en ny blogg, bruden har kommit på top-tio på bara någon dag. otroligt.
http://liaa.webblogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0