tisdag pt.3

okej, det kanske är roligt när jag är arg men!
jag menar det: sluta skicka skit till min blogg.
hur mycket ni jädra spammare än försöker så kommer jag inte bli värvad av er på gratissidor eller skaffa parlino (dels för att det inte hörs här, och dels för att om jag skulle så skulle jag då inte ha klickat på länken ni skickat)
jag börjar bli riktigt förbannad nu. vad är det som är så svårt att förstå?
ni vinner ju knappast på det. jädra idioter.

huuuuuuuuuuu. andas.
det är som om jag skulle börjat spamma med min värva-länk på gratismakeup.se, aldrig i livet. ni får då gå till första sidan och registrera er själva.
btw. anledningen till jag är medlem på gratismakeup.se är inte för att få ett presentkort.
nej, utan för att det är så underhållande att läsa i forumet och svara drygt på:
"AAAAH! jag gillar och ha kjol. är jag en fjortis då?"
"bara för att jag är blond så kallar de mig fjortis, vaffö dae?"

god bless fourteen. <33

nej fy, nu har jag glömt bort vad jag skulle skriva. damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0