0.1

ringde luleå tekniska universitet idag ang. att man inte kan anmäla sig till vissa av deras utbildningar.
Tekniska problem, fick jag som svar. Jag jublade och kände mig vuxen som ringt.
Jag har hittat min utbildning, jag vet vad jag vill bli (igen). Nu gäller det bara att komma in på det, och jag ser det positivt - men säkert blir det lika mycket fail som i höstas. Men man kan alltid hoppas.
Blir galen om jag inte får börja plugga snart igen.

Åh, är sjukt nöjd över mina nya och äckligt dyra skor. Igår fick jag ångest så fort jag dragit kortet, men idag älskar jag dem. Jag längtar efter att få gå ut och gå med dem. Och ha dem till leggings. Och andra byxor. Åh, mina nya skor, ni kommer bli lyckliga med mig.
Och ja, jag tror att materiella ting kan göra en lycklig, för justnu känner jag mig lycklig och kär i mina nya skor.

Men oturen kommer, för det är tisdag.
Lämna in CV idag på två ställen och gjorde bort mig på det ena, så ja lite otur. Lär inte få något av jobben, men nu vet de att jag finns och att jag är tillgänglig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0