moving day,

5 dagar kvar. jag längtar bort ifrån denhär skiten.
i och med detta så ser man vilka ens riktiga vänner är och vilka som aldrig varit det.
det är bara synd att det ska komma fram på det sättet. men kommer sakna de som blir kvar.
och jag ska ringa emma ofta, ofta ofta. telefonterror.


firade in det nya året på ett nice sätt, så året kanske blir nice nu.

förra året började med en maginfluensa, och allt gick skit. så nu kanske det blir bättre. jag får väl hoppas på det bästa. för det kan inte bli värre än 2008. aldrig. då kommer jag om inte annat dö iår.


men det är helt sjukt när man inte jobbar idag, har jobbat typ varenda helg nu i flera veckor. och idag gjorde jag inte det, och har inte ett skit att göra. har hyrt en film, kunde välja vilken jag ville utan att bry  mig. för jag skulle ju titta den själv. skönt, ovant och lite tragiskt. men filmen var bra.

nu vet jag dock inte vad jag ska göra mer.

inget liv, åter igen.


Kommentarer
Postat av: Sandra B

Du flyttar. du flyttar. du flyttar!!!

Vad kul för dig :) ny adress???

2009-01-03 @ 10:52:51
Postat av: CISSI

Kul att börja året med maginfluensa .. ;)

2009-01-08 @ 20:39:39
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: T O W E

Du får inte flyttttaa :(

2009-01-09 @ 13:20:03
URL: http://energidryck.blogg.se/
Postat av: CISSI

SV De är jättebekväma! :)

2009-01-18 @ 17:06:23
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0