vem orkar uppdatera?

kan man anställa någon för det?

ah, skulle gå på bishop's, fick dock huvudvärk så jag orkar inte. och jag gillar inte heller grejen att gå till bishop's. där har jag inte råd att dricka öl ens. är jag töntig som inte vill gå in någonstans där jag inte har åldern inne för att gå?

vg på sociologin , score.
ångest idag, både imorse och igår kväll. jag vet inte varför. allt som går upp måste åka ned med ett jävla brak igen?
mitt hår ser ut som en peruk.
jag orkar bara inte. skitliv. det känns som om jag bara står still och allt runtomkring rusar iväg. tiden försvinner, och snart är det jul igen.
och jag står kvar.
jag vill inte stå kvar längre. men hur gör man för att kunna hänga med?


jag förstår inte grejen: andra människor verkar ha det lättare att hitta kärlek, eller iaf en potentiell partner, än vad jag har.
hopps gör slut med ena och hipps hittar en ny.
vad är det för fel på mig? vad är det som killar avskyr om mig? som gör att de går med på att träffas en gång men sedan aldrig mer? inte ens för kompissyfte. vad? jag hade så gärna vilja veta, för om ingen berättar för en vad som är fel - hur ska man då kunna bättra sig?
jag vet inte om det är pollen som gör mig såhär.. konstig. får mig att börja tänka så mycket på att hitta någon, jag har ju klarat mig så bra själv.
är det grejen med att jag i september firar 1 år med mig själv? ett år som jag inte vill fira ensam.
är det något fel på mitt utseende? är jag för tjock? för lång? för kort?
är mitt hår i fel färg?
är min personlighet fel? ska jag bli mer utåt? inåt? trevligare? otrevligare?
hur jag än gör blir det ju bara fel.
finns det kloster man kan gå med i?
och hur vet man ifall någon tycker om en? eller inte tycker om en? vart är signalerna? och vad signalerar vän? är det när killen börjar snacka om sina engångsligg? eller när han börjar prata om att det inte finns någon därute för honom? när han skämtar om att vi ska göra saker ihop (vilket aldrig lär hända)?
alla tankar får mitt huvud att sprängas.

.. och den som var så välfylld med psykologi.







whatever....!

Kommentarer
Postat av: Sandra

I definitely, eller hur det stavas, agree.. KRAM

2009-05-24 @ 13:10:34
Postat av: you know it

hallåå, jag finns ju här. :( Du är perfekt.

2009-06-13 @ 18:45:00
URL: http://energidryck.blogg.se/
Postat av: EmmaConstance

Jag tycker du verkar vara en jättebra och härlig människa, så det så!

Hur är allt i Eskilstuna nu? Var ju ett tag sen du flyttade och så. :)

2009-06-19 @ 14:47:43
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0